2025 жылдың III тоқсанында Қазақстанда клик бағасы қалай өзгерді
2025 жылдың үшінші тоқсанында Қазақстанның digital-жарнама нарығы бірқатар қызықты нәтижелер көрсетті. Google Ads жүйесіндегі аймақтар бойынша медианалық клик бағасы алдыңғы тоқсанмен салыстырғанда іс жүзінде өзгеріссіз қалды, ал жоғарғы квартиль көрсеткіші рекордтық деңгейге — $0,38-ге жетті. Meta экожүйесінде трендтер екіге бөлінді: Threads бағасы тез өсіп келеді, ал Instagram арзандауда. Netpeak Kazakhstan сарапшылары аймақтар, құрылғылар және форматтар бойынша клик бағасының динамикасын талдай отырып, бизнестерге бюджетті дәлірек жоспарлауға және тиімді бөлуге көмектесуді жалғастыруда.
Қазақстан аймақтарындағы Google Ads клик бағасы
Үшінші тоқсанда Google Ads жүйесіндегі бағалар диапазоны $0,38 деңгейіне дейін кеңейді — бұл жыл ішіндегі жаңа максимум. II тоқсанмен салыстырғанда медианалық клик бағасы елдің көпшілігінде өскен, ал жалпы баға диапазоны одан әрі кеңейе түсті.
Медианалық мән шамамен 17%-ға өсіп, $0,13 деңгейіне жетті (алдыңғы тоқсанда — $0,12). Сонымен қатар, ставкалардың айырмасы айқынырақ бола түсті: II тоқсанда жоғарғы квартиль $0,32-ден аспаса, енді бірнеше өңірде $0,35-тен жоғары мәндер байқалды.
Ең айқын өсім Ақмола облысында тіркелді — мұнда медиана шамамен 1,5 есе артқан ($0,09-дан $0,13-ке дейін). Ұқсас қарқын Ақтөбе және Қостанай облыстарында байқалды — медиана $0,10-нан $0,14-ке дейін өскен (+40%).
Алматы қаласында, дәстүрлі түрде жарнама орналастырудың ең қымбат аймағында, медиана аздап төмендеді — $0,16-дан $0,15-ке дейін, бірақ бағалар диапазоны $0,36 деңгейіне дейін кеңейіп, ел бойынша ең жоғары көрсеткіштердің бірі болып қалды.
Сұраныстың төмендеуі байқалған өңірлер — Жамбыл облысы (медиана $0,08-ден $0,07-ге дейін төмендеді) және Павлодар облысы ($0,14-тен $0,12-ге дейін).
Өткен жылдың ұқсас кезеңімен салыстырғанда елдің барлық өңірлерінде жарнама трафигінің қымбаттауы анық байқалады. 2025 жылдың III тоқсанында Google Ads медианалық клик бағасы 2024 жылдың III тоқсанымен салыстырғанда орта есеппен 1,5 есе өсті. Ең жоғары өсім Ақмола және Ақтөбе облыстарында тіркелді — медиана $0,06-дан $0,13–0,14-ке дейін, ал Атырау облысында $0,11-ден $0,16-ға дейін көтерілді.
Алматы ең қымбат нарық мәртебесін нығайтты: жылдық өсім 36%-ды құрады ($0,11-ден $0,15-ке дейін), ал жоғарғы квартиль екі еседен астам артты — $0,23-тен $0,36-ға дейін.
Қостанай және Шығыс Қазақстан облыстарында да медианалық ставкалар екі еседен астам өсті.
Google Ads кампания түрлері бойынша клик бағасы
2025 жылдың үшінші тоқсанында іздеу жарнамасы (Search) өз позициясын нығайтып, клик бағасы бойынша жылдық максимумға жетті. Медианалық клик бағасы $0,13 деңгейінде сақталды, ал жоғарғы квартиль $0,25-тен $0,32-ге дейін өсіп, жыл ішіндегі жаңа шыңға шықты. Төменгі шегі сәл төмендеді — $0,05-тен $0,04-ке дейін.
Іздеу серіктестері (Search Partners) бойынша медиана $0,03-тен $0,04-ке дейін өсті, ал жоғарғы квартиль — $0,05-тен $0,06-ға дейін. Төменгі диапазон да кеңейді — $0,02-ден $0,03-ке дейін. Бұл формат негізгі іздеу жарнамасына қарағанда айтарлықтай арзан болып қалуда.
Контексті-медиялық желіде (КМС) медиана $0,02-ге дейін төмендеді, алайда жоғарғы квартиль $0,08-ден $0,12-ге дейін көтерілді. Төменгі шегі өзгеріссіз қалды — $0,01. Performance Max (PMax) тоқсанның ең қолжетімді форматы болды: медианалық клик бағасы $0,02-ден $0,01-ге дейін төмендеді, ал жоғарғы квартиль — $0,05-тен $0,04-ке дейін.
Жылдық тұрғыда іздеу жарнамасында медиана $0,17-ден $0,13-ке дейін төмендегенімен, жоғарғы квартиль $0,28-ден $0,32-ге дейін өсті. Іздеу серіктестері сегментінде медиана өзгеріссіз қалды — $0,03, ал жоғарғы квартиль $0,09-дан $0,06-ға дейін төмендеді.
Контексті-медиялық желіде медиана $0,03-тен $0,01-ге дейін азайғанымен, жоғарғы квартиль $0,11-ден $0,12-ге дейін көтерілді.
PMax форматы ең айқын арзандауды көрсетті: медиана $0,03-тен $0,01-ге дейін, жоғарғы квартиль — $0,07-ден $0,04-ке дейін төмендеді.
Google Ads жүйесіндегі клик бағасы: құрылғылар бойынша айырмашылықтар
2025 жылдың III тоқсанында компьютерлерден келетін трафиктің құны біршама өсті: жоғарғы квартиль $0,31-ден $0,40-қа дейін көтерілді.
Медианалық ставка $0,15 деңгейінде сақталды, ал төменгі квартиль керісінше аздап төмендеп, $0,04-тен $0,03-ке дейін түсті.
Мобильді құрылғыларда медиана өзгеріссіз қалды — $0,15, бірақ ставкалар диапазоны кеңейді: екінші тоқсандағы $0,07–$0,25 аралығынан $0,08–$0,31 деңгейіне дейін.
Планшеттерде медиана шамамен екі есеге азайды — $0,07-ден $0,04-ке дейін, ал жоғарғы квартиль $0,13-тен $0,09-ға дейін төмендеді. Төменгі шегі де азайды — $0,02. Бұл формат ең қолжетімді арна болып қалып отыр: жарнама берушілердің планшеттерге деген қызығушылығы төмендеп, осы арнадағы бәсеке азайды.
Десктоп-трафик айтарлықтай арзандады: медианалық ставка $0,21-ден $0,15-ке дейін төмендеді (–29%), бірақ жоғарғы квартиль жоғары деңгейде қалды — $0,40, өткен жылы бұл көрсеткіш $0,34 болған.
Мобильді трафик, керісінше, тұрақтылығын сақтады — медиана $0,15 деңгейінде қалды ($0,18 → $0,15), бірақ ставкалар диапазоны кеңейді: төменгі квартиль $0,04-тен $0,08-ге өсті, ал жоғарғысы — $0,25-тен $0,31-ге дейін көтерілді. Бұл жарнама берушілердің мобильді аудиторияға деген жоғары қызығушылығын көрсетеді, орташа баға аздап төмендегенімен.
Планшеттер позициясын жоғалтты: медиана $0,10-нан $0,04-ке дейін азайды, ал жоғарғы квартиль дерлік екі есеге қысқарды — $0,16-дан $0,09-ға дейін. Бұл арна минималды ставкалар мен төмен бәсеке байқалатын нишалық сегмент ретінде қалып отыр.
Meta Ads жүйесіндегі клик бағасы
Threads өз позициясын нығайтып, Meta экожүйесіндегі ең қымбат құралдардың біріне айналып келеді. Медианалық ставка $0,13-тен $0,16-ға дейін өсті, ал жоғарғы квартиль айтарлықтай артты — $0,18-ден $0,32-ге дейін. Төменгі диапазон да кеңейді — $0,11 деңгейіне дейін.
Messenger-де медианалық клик бағасы сәл төмендеді — $0,17-ден $0,16-ға дейін, ал жоғарғы квартиль $0,34-тен $0,32-ге дейін азайды. Төменгі шегі — $0,03. Instagram — Meta экожүйесіндегі жалғыз алаң, мұнда барлық диапазонда клик бағасының төмендеуі байқалды.
Медиана $0,12-ден $0,11-ге дейін азайды, жоғарғы квартиль — $0,29-дан $0,25-ке дейін, ал төменгі деңгей $0,05 болды (бұрын — $0,06). Facebook-тағы клик бағасы іс жүзінде өзгеріссіз қалды: медиана $0,08-ден $0,09-ға дейін, жоғарғы квартиль $0,18 деңгейінде сақталды, ал төменгі диапазон сәл өсті — $0,04-тен $0,05-ке дейін.
Audience Network төмендеу үрдісін жалғастырды: медиана $0,08-ден $0,05-ке дейін, жоғарғы квартиль $0,09 деңгейіне дейін түсті. Бұл арнаны Meta экожүйесіндегі ең қолжетімді жарнама құралы етеді.
Google Ads және Meta Ads жүйелеріндегі клик бағасы: тақырыптар бойынша талдау
Іздеу кампанияларында «Құрылыс салушыдан тұрғын үй» бағыты Google Ads ішінде өсімнің сөзсіз көшбасшысы болды — медианалық клик бағасы +55%-ға артты, ал жоғарғы квартиль $0,50 деңгейіне жетті.
«Электроника және гаджеттер» санаты да күшейе түсті: медиана $0,22-ден $0,25-ке дейін өсті. «Тұрмыстық техника» сегменті II тоқсандағы рекордтық өсімнен кейін аздап түзетілді — медианалық клик бағасы $0,37-ден $0,34-ке дейін төмендеді (–8%), ал жоғарғы квартиль $0,54-тен $0,47-ге дейін азайды.
«Киім, аяқ киім және аксессуарлар» категориясында медиана $0,05-тен $0,04-ке дейін аздап төмендеді (–20%), бірақ жоғарғы квартиль керісінше $0,07-ден $0,08-ге дейін өсті.
Meta экожүйесінде FMCG сегменті шамамен үштен бірін жоғалтты — медиана $0,40-тан $0,24-ке дейін төмендеді. «Құрылыс салушыдан тұрғын үй» категориясында да төмендеу байқалды — медиана $0,37-ден $0,24-ке дейін түсті. Керісінше, «Білім беру» бағыты өсім көрсетті: медианалық ставка $0,11-ден $0,16-ға дейін артты. «Тамақ жеткізу (Food Delivery)» санаты тұрақтылығын сақтап қалды — медианалық клик бағасы $0,12 деңгейінде қалыптасты.
Зерттеу қалай жүргізілді?
2025 жылдың III тоқсанындағы зерттеу Netpeak Kazakhstan digital-агенттігінің мамандары тарапынан жүргізілді. Талдау Қазақстанның 16 қаласында жинақталған 2 миллионнан астам клик деректеріне негізделген. Зерттеу барысында Google Ads пен Meta Ads платформаларындағы кампаниялар деректері пайдаланылды, бұл елдегі интернет-жарнама нарығының динамикасын тереңірек бағалауға мүмкіндік береді.
Бұл зерттеу Қазақстандағы жарнама берушілерге кампанияларды дәл жоспарлау үшін құнды ақпарат ұсынады. Аймақтар, құрылғылар және жарнама алаңдары бойынша клик бағасын талдау бюджеттерді болжауға, стратегияны оңтайландыруға және клиент тартуға ең тиімді арналаларды таңдауға көмектеседі.
Netpeak мамандары атап өткендей, барлық талданған мәліметтер агенттіктің өз жарнамалық кампаниялары негізінде алынған. Клик бағасы жарнама сапасы мен бәсекелестік деңгейі сияқты көптеген факторларға байланысты өзгеруі мүмкін. Сондықтан сіздің жеке деректеріңіз бұл нәтижелерден айырмашылық көрсетуі ықтимал.