Банктер foodtech-платформаға айналады: Tarlan Payments Gourmet сервисін сатып алды
Fintech-компания Tarlan Payments foodtech-платформа Gourmet-ті сатып алу мәмілесін аяқтады. Бұл сервис пайдаланушыларға банк қосымшалары арқылы үстелге тапсырыс беруге, тамақты алдын ала тапсырыс беріп, төлеуге, кэшбэк пен адалдық бағдарламаларын пайдалануға мүмкіндік береді.
Gourmet толық қызмет көрсететін мейрамханалар сегментіне бағытталған. Бұл сервис Tarlan компаниясының Banking-as-a-Platform (BaaP) стратегиясы аясындағы бастамаларының бір бөлігіне айналды. Бұл модель бойынша банк күнделікті цифрлық сервистерге кіру нүктесіне айналады. Интеграция аясында банк клиенттері қосымшадан шықпай-ақ мейрамханаларда төлем жүргізе алады, ал банктер өз клиенттерінің талғамы туралы қосымша деректер алады.
Мәміле жасалған сәтте Gourmet сервисі Алматы мен Астанадағы 20-дан астам мейрамханамен (орта және премиум сегмент) интеграцияланған болатын. 2025 жылдың соңына дейін ел бойынша 150 мекемені, ал 2026 жылы кемінде 250, соның ішінде халықаралық желілерді қосу жоспарланған. Болжау бойынша, Gourmet арқылы банк қосымшаларында алғашқы жылдың өзінде 60 млрд теңгеден астам сомаға тапсырыстар өңделеді, әрі бұл көрсеткіш жаңа банктер мен өңірлер қосылған сайын бірнеше есе артады. Платформа пайдаланушыларының күтілетін жылдық саны — 600 000 адамнан асады.
Мәміле нәтижесінде сервис Gourmet by Tarlan атауына өзгертіледі және оның бастапқы құрылтайшылары — CEO Серікболсын Мустафин мен CTO Чингиз Жақұбалиев басшылығында дамуын жалғастырады.
Компания өкілдерінің айтуынша, Gourmet by Tarlan нарықтағы бірнеше мәселені шешуге бағытталған: агрегаторлардың жоғары комиссиясы, банк қосымшаларындағы пайдаланушылардың төмен белсенділігі және мейрамханалардың шектеулі цифрлық мүмкіндіктері. Платформа банктер мен мейрамханалар арасында тікелей интеграцияны қамтамасыз етеді, мейрамханаларға төлемқабілетті аудитория мен автоматтандырылған маркетинг және адалдық құралдарына қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Ашық деректерге сәйкес, 2024 жылы Қазақстандағы қоғамдық тамақтану нарығының көлемі 1,3 трлн теңгені құраса, соның 600 млрд теңгеден астамы премиум және casual сегменттерге тиесілі. Tarlan Payments-тің бағалауы бойынша, дәл осы сегменттегі пайдаланушылар делдалсыз ыңғайлы цифрлық шешімдерді күтеді және банк қосымшасын төлем мен күнделікті әрекеттердің бірыңғай интерфейсі ретінде қолдануға дайын.
Қазіргі уақытта Қазақстан нарығында мейрамханалық бизнеске арналған цифрлық шешімдер ұсынатын ірі horeca-операторлар қызмет көрсетуде. Алайда Gourmet by Tarlan — бұл мейрамханалық қызметтерді банк қосымшаларына тікелей интеграциялайтын алғашқы шешім. Бұл тәсіл дәстүрлі делдалдарды айналып өтіп, қаржы институттары мен қоғамдық тамақтану орындары арасында тікелей арна қалыптастырады.
Tarlan Payments Gourmet-ті өздерінің экожүйелік финтех бағытының алғашқы элементі ретінде қарастырады. Алдағы уақытта Banking-as-a-Platform (BaaP) моделіне негізделген банктерге арналған шешімдер желісі кеңейтіледі. Компания маркетплейстер мен өнімдерден бастап қалалық және инфрақұрылымдық сервистерге (тұрақ, коммуналдық қызметтер, жанармай құю және т.б.) дейінгі басқа да сервистерді интеграциялауға дайындық жүргізуде.