CRM жүйесі бизнеске не үшін қажет және қандай мәселелерді шешеді?
CRM қандай мәселелерді шешеді
CRM-ді компанияның өсуі мен даму кезеңдерінде немесе үлкен желілік ауқымға шығар алдында енгізу ұсынылады. Сонымен қатар жұмыста туындаған мәселелерді шешу үшін де орнатылады.
Бизнес иесі немесе менеджер үшін CRM жүйесінің қандай қызметтерді орындайтынын және оның не үшін пайдаланылатынын түсіну маңызды. Бұл сізге CRM қажет пе, қайсысын таңдау керектігі туралы шешім қабылдауға көмектеседі.
Компаниядағы процестерді автоматтандыру
CRM-бағдарламалары әдеттегі жұмыстардан арылтады. Көптеген компаниялар электрондық кестелерді пайдаланады, тұтынушы деректерін қолмен жазады, кейбіреулері қызметкерлердің жадына үміттеніп ештеңе жазбайды. Бұл ақпарат жинаудың дұрыс емес тәсілі, өйткені кестелер кездейсоқ жойылып кетуі мүмкін, менеджер алаңдап кетуі мүмкін, жазбалары бар дәптер жоғалады. Нәтижесінде сіз жылдар бойы жинаған клиенттік база жоғалады.
CRM жүйесі клиентпен қарым-қатынастың барлық тарихын сақтайды, байланысын, байланыстың әр кезеңін жазады. Ол өтінімдерді автоматты түрде жасайды және мәміленің барлық кезеңдерінде әр менеджерге клиенттерді тағайындайды. Егер менеджер мәселені шешпесе, жүйе басшыға хабарлайды.
Клиенттік базадағы тәртіп
Клиенттік база – CRM жүйесінің ордасы. Оның негізінде барлық процестер құрылады. Ол клиенттер мен мердігерлер туралы ақпаратты қамтиды.
Клиенттік база – бұл компания үшін ең құнды актив. Дегенмен менеджер адам, ол деректерді жоғалтуы, тұтынушыларға біркелкі назар аудармауы немесе жұмыс орнын мүлдем өзгертуі мүмкін. Клиенттік база жоғалып кетпеуі үшін деректерді орталықтан сақтау маңызды.
CRM жүйесі клиенттің сіздің бизнесіңізбен әрбір байланысын есепке алуға көмектеседі. Бағдарлама қызметкерге барлық оқиғалар мен еске салғыштар жазылған күнтізбе ретінде әрекет етеді.
Сату бөлімінің жұмыс жүйесі
Автоматтандыру sales-менеджерлерінің жұмысын жеңілдетеді және бизнестің басқа да маңызды міндеттеріне бағытталуы мүмкін адам ресурстарын үнемдейді. Мысалы, клиенттік базаны кеңейту үшін.
CRM деректерді ыңғайлы бақылау тақталарына және мәмілелер мен лидтердің толық саны, пайда, кездесулер мен қоңыраулар саны бар есептерге жинайды. Аналитика қызметкерлердің қалай жұмыс істейтінін, әр қызметкер қанша сатылым әкелетінін көрсетеді. Сондай-ақ егер сізде жаңа қызметкер болса, ол CRM-дегі тарих арқылы істермен тез танысады.
Маркетингтік әрекеттерді талдау
CRM маркетингі – бұл бизнеске арналған жалпы маркетингтік стратегияны құрудағы басты бөлшек. Ол email, SMS, push-хабарландыруларын жіберуге, «суық» қоңыраулар шалуға жауапты.
CRM жүйесі осы ескертулерді жазып, таңдалған арнаның тиімділігін бақылайды. Мысалы, сіз электрондық поштаның жеткізілу статистикасын көресіз, хабарламалардың ашылу пайызын бағалайсыз, соның негізінде хаттың мазмұнын, ұзындығын, иллюстрацияларын өзгерту арқылы тесттер өткізуге шешім қабылдайсыз.
Сондай-ақ бағдарлама барлық жарнамалық кампаниялардың тиімділігін бақылауға, табыстыларын бөлектеуге, сатып алынбайтындарды өшіруге болатын аналитикаға қол жеткізуге мүмкіндік береді. Жүйе тіпті клиент өтініш берер алдында қандай хабарландыруларды көргенін көрсетеді.
Клиенттік қызмет сапасы
Жүйе клиенттерге қызмет көрсету сапасына жауап беретін қолдау қызметіне көмектеседі. Сатып алушы оған аты-жөні бойынша жүгініп, қалауы туралы есте сақтағанда, жеткізу мекен-жайын білгенде, жедел жауап бергенде қуанады. Осы ақпаратқа ие бола отырып, бренд клиентке құрмет көрсетеді және мақсатты аудиторияның адалдығын нығайтады.
CRM жүйесінің артықшылықтары
Жүйені енгізудің артықшылықтары:
• Клиенттердің толық және бірыңғай базасын құру –сайттан, әлеуметтік желілерден, мессенджерлерден барлық өтінімдер CRM-ге автоматты түрде және бірден түседі.
• Менеджерлердің жылдам реакциясы, әр сатып алушыға жеке қатынас және лид көздерін бақылау арқылы сатылымның өсуі.
• Шығындарды азайту – аналитика мақсатты трафиктің қайдан келетінін анықтауға көмектеседі. Бұл жарнама шығындарын қайта бөлуге және бюджетті тек тиімді көздерге салуға көмектеседі.
• Бақылауды арттыру – CRM қызметкерлердің жұмысын бақылайды және кімнің тиімді жұмыс істейтінін анықтайды.
• Ашық есеп беру – жүйе барлық құжаттаманы онлайн режимінде қалыптастырады.
Егер бизнесіңізге CRM жүйесін орнату керек болса дәл қазір акция болып жатыр, «Тиімді жаз! Битрикс24-те 40% дейін жеңілдіктер».