Қазақстандағы геймдев нарығы рекордтық өсімді көрсетуде

Соңғы екі жылда Қазақстанның бейнеойын өндірісі сегменті әсерлі нәтижелерге қол жеткізді. 2024 жылғы қаңтар–қыркүйек аралығында елдегі компьютерлік ойындарды шығарудан түскен табыс 4,1 млрд теңгеге жетіп, өткен жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 9,5%-ға өсті.

Салыстыру үшін, 2022 жылы бұл көрсеткіш бар болғаны 78,5 млн теңгені, ал 2021 жылы 90,4 млн теңгені құраған болатын. Мұндай өсім ойын жасаушы компаниялардың санының артуымен байланысты, олардың көпшілігі өз қызметін Қазақстанға көшірген.

Өсу факторлары

• Халықаралық және ресейлік ойын студияларының релокациясы.

• Елдегі компьютерлік ойындарға қызығушылықтың артуы.

• Дүниежүзілік нарықта PC-ойын сегментінің өсуіне бағытталған трендтер.

Әлемдік контекст

Newzoo аналитикалық компаниясының мәліметтері бойынша, 2024 жылы жаһандық бейнеойын нарығының көлемі 187,7 млрд АҚШ долларына жетіп, әрі қарай өсуін жалғастыруда. Негізгі драйвер – PC-ойындар сегменті, оның үлесі 23%-ға дейін артты.

Әлемдегі геймерлердің саны 4,5%-ға өсіп, 3,42 млрд адамға жетті.

• Көпшілік геймерлер — 2,85 млрд адам — мобильді ойындарды ойнайды.

Аймақтық бөліністе:

• Азиаттық-Тынық мұхиты аймағында геймерлер саны 1,81 млрд адам.

• Таяу Шығыс пен Африка: 559 млн адам.

• Солтүстік Америкада ең аз геймерлер саны тіркелген: 244 млн адам.

Қазақстандағы геймдев нарығының даму қарқыны осы әлемдік тенденцияларға сәйкес келе отырып, елдегі цифрлық индустрияның маңызды бөлігіне айналуда.

TSARKA қолдауымен