Қазақстан мектептері мен колледждерінде “111” байланыс орталығының QR-кодтары пайда болды

Қазақстан мектептері мен колледждерінде “111” байланыс орталығының QR-кодтары пайда болды

2025 жылдың қаңтарынан бастап Қазақстанның мектептері мен колледждерінде “111” байланыс орталығына жүгіну үшін QR-кодтар енгізілді. Бұл жаңашылдық балалар құқықтары жөніндегі уәкілмен бірлесе жүзеге асырылды және балаларға, олардың ата-аналары мен отбасыларына құқықтық, ұйымдастырушылық және психологиялық көмекке ыңғайлы қолжетімділікті қамтамасыз етуге бағытталған.

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігінің мәліметінше, QR-кодтар білім беру ұйымдарының қолжетімді жерлерінде, сондай-ақ автобус аялдамаларында орналастырылған. Олар “111” нөміріне қоңырау шалу мүмкіндігін толықтыра отырып, байланыс орталығына тікелей сұраныстар жіберуге мүмкіндік береді.

Бұл не үшін қажет?

“111” байланыс орталығы отбасы, әйелдер және балалар құқықтарын қорғауда қолдау көрсетеді. Балалар құқықтарын қорғау комитетінің төрайымы Насымжан Оспанованың айтуынша, бұған дейін балалар орталыққа тек телефон арқылы жүгіне алатын. QR-кодтардың пайда болуымен бұл процесс әлдеқайда жеңіл және ыңғайлы бола түсті.

«QR-кодтар сұраныстарды жылдам әрі анонимді түрде жіберуге және қажетті ақпаратты алуға мүмкіндік береді. Бұл балалардың сұрақтары мен өтініштеріне жедел жауап беру мүмкіндігін жақсартады», — деді Насымжан Оспанова.

Орталықтың жұмыс нәтижелері

2024 жылы байланыс орталығына балалардан 1 000-ға жуық өтініш түсті. Орталық мамандары анықтамалық ақпарат, психологиялық қолдау ұсынып, мемлекеттік органдармен бірлесіп көмек ұйымдастырды.

Сарапшылардың пікірінше, QR-кодтар арқылы жаңа жүйе балалар үшін жүгіну процесін барынша қолжетімді және тиімді етеді.

TSARKA қолдауымен