Қазақстанда велосипедтер мен электрсамокаттарға сұраныс күрт өсті

Қазақстанда велосипедтер мен электрсамокаттарға сұраныс күрт өсті

Көктем келісімен қазақстандықтар дәстүрлі түрде екідөңгелекті көлікті жиі пайдалана бастайды. Велосипедтер, мопедтер және электросамокаттар тек жекеавтокөлікке ыңғайлы балама ғана емес, сонымен қатарқалалық ырғаққа бейімделудің, кептелістер мен артықтөлемдерден құтылудың шынайы жолына айналады. OLX Қазақстан аналитикалық қызметінің мәліметінше, 2025 жылдың наурыз және сәуір айларының басында бұлсанаттарға деген қызығушылық 2024 жылдың осындайкезеңімен салыстырғанда айтарлықтай артқан. Қазақстандықтар екі дөңгелекті көлікті жиі іздеп, сатыпалып, сатып жатыр — бұл көктемгі микромобильдіккедеген тұрақты сұраныс шыңын айқын көрсетеді.

Велосипедтерге деген сұраныс ерекше артып келеді. 2025 жылдың наурызында елдің барлық өңірлері бойыншажалпы жауап саны 85 281-ге жетті, ал 2024 жылдыңнаурызында бұл көрсеткіш 47 824 болған. Сәуір айының8-і күнгі деректерге сүйенсек, айырмашылық тағы да айқын: бір жыл бұрынғы 32 147 қарсы 46 362. Қазақстандықтар негізінен қалалық және тау велосипедімодельдерін іздейді — олар серуенге де, күнделіктіжұмысқа немесе оқуға баруға да ыңғайлы әрі әмбебап. Жылы маусым басталған кезде велосипедтер қайтадан еңқолжетімді және икемді көлік құралы ретінде өз орнынберік иеленеді.

 OLX мәліметінше, мопедтер санатында да тұрақты қызығушылық сақталғанымен, сәл төменірек екені байқалады. 2025 жылдың наурызында жауаптар саны 78 675 болған, бұл 2024 жылдың наурызындағы 109 647 жауаппен салыстырғанда аздау. Сәуірде де қызығушылық төмендеген: 2025 жылы — 19 081, ал 2024 жылы — 41 161. Бұл төмендеу 2025 жылдың 5 сәуірінен бастап күшіне енген жаңа ережелермен байланысты: енді Қазақстанда мопед жүргізушілерінің жүргізуші куәлігі мен мемлекеттік тіркеу нөмірі болуы қажет. Соған қарамастан, мопедтер әлі де сұранысқа ие — әсіресе ұзақ бағыттар мен жекеменшік құрылысы жақсы дамыған қалаларда, онда қоғамдық көлік кестесіне тәуелді болмау маңызды.

Электросамокаттар болса тұрақты өсімді көрсетуде. 2025 жылдың наурызында олар бойынша 6 393 жауаптіркелген, бұл 2024 жылдың наурызындағы 4 670 жауаппен салыстырғанда айтарлықтай жоғары. Сәуірайында да өсім байқалады: 2025 жылы — 2 801, ал 2024 жылы — 2 451. Бұл құрылғылар жастар мен кеңсеқызметкерлері арасында танымал бола бастады — оларжеңіл, маневрлі және қалалық қысқа қашықтықтарға өтеыңғайлы.

Қызығушылықтың ең жоғары өсімі Алматы, Астана жәнеШымкент қалаларында тіркелді. Алматыда велосипедтермен электросамокаттар тұрақты түрде көш бастап тұр — мұнда инфрақұрылым дамыған, көптеген саябақтар мен веложолдар бар. Астанада, ауа райының құбылмалыболуына қарамастан, пайдаланушылар мопедтер мен велосипедтерге белсенді қызығушылық танытуда. Шымкентте велосипедтерге сұраныс айтарлықтай артқан, ал мопедтер мен электросамокаттарға сұраныстөмендеген. Сонымен қатар, Батыс және Шығыс Қазақстан облыстарында да әсіресе электросамокаттарсегментінде оң динамика байқалады — бұлмикромобильділіктің тек миллион тұрғыны бар қалалардағана емес, бүкіл ел өңірлерінде де күнделікті өмірдіңмаңызды бөлігіне айналып келе жатқанын көрсетеді.

Сұраныстың артуы аясында бағалар да сәл көтерілді. 2025 жылдың көктемінде велосипедтің медианалық бағасы 30 000 ₸ құрады, бұл өткен жылғы 25 000 ₸ бағасынан жоғары. Мопедтер орташа есеппен 160 000 ₸-дан 180 000 ₸-ға дейін қымбаттаған, ал электросамокаттар 120 000 ₸-дан 150 000 ₸-ға дейін көтерілген. Бұл өсім тек сатып алушылар тарапынан қызығушылықпен ғана емес, сонымен қатар көктемде қолданушылардың өз көлігін жиі сатуы немесе жаңа модельге ауыстыруымен де түсіндіріледі.

Екі дөңгелекті көліктің танымалдығы оның әмбебаптығымен түсіндіріледі. Бұл — қозғалуға ыңғайлы, үнемді және экологиялық тәсіл. Адамдар оны әсіресе көлік кептелістері көп кезде көлікке балама ретінде жиі таңдай бастады. Велосипедтер мен электросамокаттар күнделікті қысқа сапарлар үшін ыңғайлы, ал мопедтер ұзақ қашықтықтарда жылдамдық пен тәуелсіздікті қамтамасыз етеді.

Танымалдылықтың артуы аясында қауіпсіздік ережелерінсақтау маңызды. Көлік түріне қарамастан, әсіресе кешкіуақытта, шлем, жарық сигналдары және шағылыстырғышэлементтерді қолдану қажет. Жолда жауапкершілікпенәрекет ету тек жазатайым оқиғалардан сақтануға ғанаемес, сонымен қатар қауіпсіз және орнықтымикромобильдік мәдениетін қалыптастыруға да көмектеседі.

TSARKA қолдауымен