Қазақстандағы кликтер бағасы: Google Ads арзандауда, Facebook Ads қымбаттауда

Қазақстандағы кликтер бағасы: Google Ads арзандауда, Facebook Ads қымбаттауда

2024 жылдың 4-тоқсанында Қазақстандағы Google Ads жүйесінде клик бағасы айтарлықтай төмендеді — кейбір аймақтарда бұл көрсеткіш 80%-ға дейін жетті. Сарапшылар бұл төмендеуді Q5 әсерімен байланыстырады, ол қарбалас алдындағы демалыс маусымынан кейінгі минималды маркетингтік белсенділікпен сипатталады. Осы кезеңде жарнамалық аукциондардағы бәсекелестік төмендеп, жарнама құны да азаяды. Сонымен қатар, 2024 жылдың 3-тоқсанындағы кликтердің жоғары құны және доллар бағамының өсуі ескеріледі. Қазіргі уақытта клик нарығы тепе-теңдікті қалпына келтіріп, тепе-теңдікке келеді. 

Netpeak Kazakhstan мамандары өңірлер, құрылғылар түрлері және кампания түрлері бойынша кликтердің құнының өзгерістерін талдауды жалғастырып, қазіргі цифрлық нарықтағы жағдай туралы ақпарат ұсынады.

Аймақтар бойынша Google Ads жүйесіндегі клик бағасы

Алматы әлі де ең қымбат клик бағасы бойынша көшбасшы болып тұр, 3-тоқсанмен салыстырғанда баға екі есеге төмендеді. 3-тоқсанның нәтижесінде Алматыдағы клик бағасы 0,13 доллардан 0,36 долларға дейін ауытқыса, 4-тоқсанның соңында бұл көрсеткіш 0,04 доллардан 0,19 доллар аралығында болды.

Шығыс Қазақстан облысындағы клик бағасы да төмендеді: 3-тоқсанның соңында 0,15–0,32 доллар аралығында болса, 4-тоқсанның соңында 0,03–0,15 доллар аралығында болды. Бұл өңірді жарнама орналастыру үшін ең тиімді өңірлердің біріне айналдырды.

Қарағанды облысындағы клик бағасы да 60%-ға төмендеп, 3-тоқсанның соңында 0,12 доллардан 0,26 доллар аралығында болса, 4-тоқсанның соңында 0,04 доллардан 0,14 доллар аралығында болды. Бұл өңірді де жарнама үшін қолжетімді аймақтардың біріне айналдырды.

Google Ads кампаниялар типі бойынша алғандағы клик бағасы

Аймақтар бойынша өзгерістермен қатар, жарнамалық кампанияның түріне байланысты баға да айтарлықтай өзгеруде. 2024 жылдың 4-тоқсанында Google Ads жүйесінде клик бағасы 3-тоқсанмен салыстырғанда төмендеуді жалғастырды. 

2024 жылдың 3-тоқсанында іздеу жарнамасы ең қымбат кампания түрі болды. Іздеу желісіндегі клик бағасының жоғарғы квартилі 0,28 долларды құрады, бұл кілт сөздерге жоғары бәсекелестікті және осы арнаға бағытталған айтарлықтай жарнамалық бюджетті көрсетеді. Алайда 4-тоқсанда жағдай өзгерді: іздеу желісіндегі клик бағасы 0,04 долларға дейін төмендеді (төменгі квартиль), медиана 0,07 долларды, ал жоғарғы квартиль — 0,15 долларды құрады. 

Іздеу серіктестері желісіндегі клик бағасы 3-тоқсанда іздеу желісіне қарағанда айтарлықтай төмен болды, 0,03-тен 0,09 долларға дейінгі диапазонда, бұл 70% арзан. 4-тоқсанда бұл кампания түрі де жоғарғы квартиль мен медианалық бағаның төмендеуін көрсетті. Іздеу серіктестері желісіндегі клик 0,03-тен 0,07 долларға дейін өзгерді, бұл алдыңғы тоқсанмен салыстырғанда орташа есеппен 20%-ға төмендегенін көрсетеді. 

Performance Max кампаниялары клик бағасының ең арзан түрі болып қалды - 3-тоқсанда клик бағасы 0,01 доллардан 0,07 долларға дейін болды. 4-тоқсанда жоғарғы квартиль 14%-ға төмендеп, 0,06 долларды құрады. Бұл кампания түрі автоматтандыру мен таргеттеудің жоғары тиімділігімен түсіндіріледі, сондықтан ол ең үнемді болып қала береді. 

Контекстік медиа жарнама да клик бағасының төмендеуін көрсетті, 3-тоқсандағы диапазон 0,03-тен 0,11 долларға дейін болды. 4-тоқсанда клик бағасы 0,01–0,08 долларға дейін төмендеді, бұл 67%-ға дейін төмендеуді білдіреді.

Google Ads жүйесінде құрылғылар бойынша клик бағасы

2024 жылдың 3-тоқсанында компьютерлерден алынған клик бағасы 0,08 доллардан 0,34 доллар аралығында болса, 4-тоқсанның соңында бұл көрсеткіш 0,05 доллардан 0,22 долларға дейін төмендеді. Бұл өзгеріс 35%-ға төмендегенін көрсетеді. 

Мобильді құрылғылардан алынған клик бағасының медианасы 3-тоқсанның соңында 0,18 долларды құраса, 4-тоқсанда бұл көрсеткіш 39%-ға төмендеп, 0,11 доллар болды. Төменгі квартиль 64%-ға азайып, 0,05 долларды құрады, ал жоғарғы квартиль 36%-ға төмендеп, 0,16 доллар болды. 

Планшеттерден алынған клик бағасы 3-тоқсанның соңында 0,03 доллардан 0,16 доллар аралығында болса, 4-тоқсанның соңында бұл көрсеткіш 0,02 доллардан 0,07 доллар аралығына дейін төмендеді, яғни 33%-дан 56%-ға дейін төмендеуді көрсетеді. Планшеттер жарнама орналастыру үшін әлі де танымал емес құрылғылар болып қала береді, бұл олардың мобильді телефондар мен компьютерлерге қарағанда аз трафик генерлеуімен байланысты.

  ​​​Facebook Ads жүйесінде клик бағасы2024 жылдың 4-тоқсанында digital-жарнама нарығында айтарлықтай өзгерістер орын алды. Google Ads-тегі бағалардың төмендеуімен салыстырғанда, Facebook Ads платформасында барлық плейсменттерде, соның ішінде Instagram-да, клик бағасының өскені байқалды.

Ең үлкен өзгерістер Messenger-де байқалды. Клик бағасының жоғарғы квартилі 0,18 доллардан 0,43 долларға дейін өсіп, 139% өсуді көрсетті. Instagram платформасында өсу айтарлықтай болды: жоғарғы квартиль бойынша 44% (0,18 доллардан 0,26 долларға дейін) өсті.

Facebook-те клик бағасының өсуі одан да айтарлықтай болды: жоғарғы квартиль 0,12 доллардан 0,18 долларға дейін (+50%) көтерілді.

Audience Network-те өзгерістер аз байқалды. Жоғарғы квартильдің өсуі 10% ғана болып, 0,11 доллардан 0,12 долларға дейін көтерілді.

Зерттеу қалай жүргізілді?

 2024 жылдың төртінші  тоқсанында Netpeak Kazakhstan digital агенттігінің мамандары Қазақстанның 16 аймағындағы 2 миллионнан астам клик деректерін талдады. Google Ads жүйесіндегі мәліметтермен қатар, зерттеуге Facebook Ads жүйесіндегі деректер де енгізілді, бұл Қазақстандағы интернет-жарнаманың динамикасын кеңірек бағалауға мүмкіндік берді.

 Бұл зерттеу Қазақстандағы жарнама берушілер үшін интернет-жарнамалық кампанияларды тиімді жоспарлау үшін маңызды ақпарат береді. Клик бағасын әртүрлі тақырыптар мен аймақтар бойынша білумен қатар, құрылғылар мен алаңдардың арасындағы айырмашылықтарды талдай отырып, жарнама берушілер бюджетті нақты болжауға және клиенттерді тартуға кеткен шығындарды бағалауға мүмкіндік алады. Мұндай деректер жарнамалық стратегияларды оңтайландыруға, тиімді алаңдар мен тақырыптарды анықтауға, сондай-ақ конверсия құнын және инвестициялардың тиімділігін болжауға көмектеседі.

Netpeak сарапшылары барлық зерттелген ақпараттың Netpeak агенттігінің жарнамалық кампаниялары деректеріне негізделгенін атап өтеді. Клик бағасы әртүрлі факторларға, мысалы, жарнама сапасына және жеке есептік жазбалардағы бәсекелестікке байланысты өзгеруі мүмкін, сондықтан нәтижелер сіздің деректеріңізден ерекшеленуі мүмкін.

TSARKA қолдауымен