Қазақстандықтар Wildberries қарашадағы жеңілдіктер кезінде белсенді сауда жасауда: киім, косметика және сыйлықтарға сұраныс өсуде
«Дүниежүзілік шопинг күні» акциясы барысында (2024 жылдың 28 қазаны мен 11 қарашасы аралығында) Қазақстан тұрғындары өткен жылмен салыстырғанда сатып алуларын ақша эквивалентінде 31%-ға арттырды.
Биыл ең танымал тауарлар қатарында көйлектер, курткалар, бәтеңкелер, шалбарлар, костюмдер мен бас киімдер, сонымен қатар косметика және мерекелік заттар болды. Бұрынғыдай қазақстандықтар үйге арналған тауарлар, жылы киім, күтімге арналған косметика және Жаңа жылдық мерекелерге қажетті өнімдерді белсенді түрде сатып алуда.
Жеңілдіктер күндері косметика мен парфюмерияға деген қызығушылық ерекше қарқынмен өсіп жатыр:
• бет терісін ылғалдандыруға арналған термалды суға сұраныс жыл сайын 6,5 есе артты;
• жалған кірпіктерге сұраныс 3,2 есе;
• парфюмді 2 есе көп сатып алды;
• кремдерге 1,6 есе;
• бұйралағыштарға 1,4 есе;
• әшекейлер арасында ерекше сұранысқа ие болғандары: моншақтар – шамамен 2 есе, алқа 1,8 есе және сақиналар 1,7 есе.
Жаңа жылдық таңғы кездесулер мен корпоративтер жақындауына байланысты көпшілігі мерекелік тауарларды алдын ала сатып алуда. Солайша, көше гирляндаларына қызығушылық 426%-ға, карнавал жиынтықтарына – 397%-ға, гримдерге (+214%), карнавал маскаларына (+213%) және аксессуарларға (+85%) өсті, сондай-ақ ересектерге арналған үстел ойындарына (+176%) және балаларға арналған ойындарға (+100%) сұраныс артты.
Жақындарына сыйлықтарды алдын ала дайындауға тырысатындар үшін Wildberries-тің жеңілдік маусымы – ең күткен уақыттардың бірі. Осылайша, қазақстандықтар арасында аэрогрилдерге (+330%), 3D-принтерлерге (+251%), суасты камераларына (+162%) және мультистайлерлерге (+160%) сұраныс өсті.