«Қазақтелеком» бірқатар сервистердің жұмысындағы ақаулардың себебін түсіндірді

«Қазақтелеком» бірқатар сервистердің жұмысындағы ақаулардың себебін түсіндірді

Бүгін сағат 10:00-ден бастап қазақстандықтар eGov.kz мемлекеттік ресурсы мен басқа да бірқатар сервистерге қол жеткізуде қиындықтарға тап болды. «Қазақтелеком» компаниясы бұл мәселелердің олардың желісімен байланысты еместігін мәлімдеп, келесі түсініктемелерді берді:

  1. «ҰАТ» АҚ-ға қолжетімділіктің нашарлауы

ТОИТ деректеріне сәйкес, сағат 10:00-ден бастап «ҰАТ» АҚ префикстеріне трафиктің нашарлауы байқалды. Бұл деректерді Looking Glass жүйесінде тексеруге болады (№6 график, Астана қаласы).

Трафик деректерін тексеру үшін: https://lg-ix.sts.kz/#nitec_astana

  1. Ресейдегі ақаулар

РФ Жалпыға қолжетімді байланыс желісін мониторингтеу орталығы «Мегафон» компаниясының еуропалық желілермен шекараларындағы ақаулар туралы хабарлады. «Мегафон» компаниясы бұл ақаулардың жойылғанын мәлімдеді.

  1. «Қазақтелеком» желісінің тұрақтылығы

«Қазақтелеком» желісінде ешқандай ақау тіркелмеді. Компанияның Еуропа мен Азиядағы қатысу нүктелерінің арқасында трафик тез арада қайта бағытталып, транзиттік операторлардың проблемаларының әсері азайтылды.

Бұл нүктелерде біз Еуропадағы операторлардың автономды жүйелерімен және BigTech компанияларымен (AS) тікелей трафик алмасамыз, транзиттік операторларды айналып өтеміз.

Компания бөгде сервистердегі жергілікті ақаулар үшін жауап бермейтінін, бірақ мүмкіндігінше қолдау көрсетуге дайын екенін атап өтті.

«Қазақтелеком» Тимур Турловты тек фактілерге сүйенуге шақырады және желінің тұрақты жұмысын қамтамасыз ету үшін барлық мүмкіндіктерді жасап жатқанын мәлімдейді.

TSARKA қолдауымен