Нейродизайн: Дизайнға деген көзқарасты ғылым қалай өзгертеді?

Нейродизайн: Дизайнға деген көзқарасты ғылым қалай өзгертеді?

Нейродизайн — бұл заманауи бағыт, онда нейробиология, психология, социология және мінез-құлық экономикасының білімдері бір арнаға тоғысып, қолданушылардың қабылдауына және іс-әрекетіне әсер ететін дизайн жасалады. Оның негізгі мақсаты — адамның миы түстер, пішіндер, құрылымдар сияқты визуалды элементтерге қалай жауап беретінін түсініп, сол білімді тиімді әрі интуитивті дизайн жасау үшін қолдану.

Қазіргі уақытта веб-дизайн, жарнама және өнім қаптамалары саласында нейродизайн кеңінен қолданылады. Мысалы, жарнамада эмоциялық реакция ояту үшін биометрикалық мәліметтер пайдаланылады, ал қаптамаларда түс пен текстура сатып алушының шешіміне тікелей әсер етеді.

Нейродизайнның басты принциптерін Apple, Google және Facebook сияқты ірі корпорациялар белсенді қолданады. Олар қолданушының тәжірибесін жақсарту үшін визуалды элементтер мен құрылымдарды жетілдіріп, оң эмоцияларды тудырады. Бірақ нейродизайнды қолданудағы басты мәселе — этика. Назарды жаулап алу мақсатында дизайн қаншалықты қарапайым әрі тартымды болуы керек?

Нейродизайн — ғылым мен шығармашылықты үйлестіретін және қолданушылардың қажеттіліктерін терең ескеретін жаңа тәсіл. Ол болашақта өнімдер мен қызметтердің сапасын жаңа деңгейге көтеретін маңызды құралға айналуда.

Мақала Bang Bang Education гиперссылка: https://sale.bbe.kz/sale-bbe (Ultimate Education құрамына кіретін гиперссылка https://www.ueducation.kz/) дизайн және технологиялар онлайн мектебінің сарапшыларымен дайындалды. Тәжірибелі тәлімгерлердің басшылығымен студенттер дизайн, иллюстрация, бейне түсіру, сондай-ақ деректерді талдау, программалау, өнім жасау және жасанды интеллектпен жұмыс сияқты алдынғы қатарлы оқу сабақтарын меңгереді.

TSARKA қолдауымен