Кибербуллинг: жұмыстағы жасырын қауіп

Кибербуллинг: жұмыстағы жасырын қауіп

Жұмыс ұжымы тек кәсібилік пен қолдауға емес, соныменқатар қысым мен уытты қарым-қатынасқа да толы болуымүмкін. Қазіргі цифрлық заманда бұл қарым-қатынасонлайн ортада да жалғасады. Әріптестер арасындағыкекесін, дөрекі пікірлер мен қасақана елемеу – мұның бәрікибербуллинг деп аталады.

Кибербуллинг дегеніміз не

Кибербуллинг – бұл онлайн кеңістікте (мысалы, жұмысчаттарында) әріптестерге әдейі қысым көрсету, келемеждеу, қорлау. Бұл – жай әзіл емес, қызметкердің психологиялықжағдайына кері әсер ететін агрессия түрі. VK зерттеуінесәйкес, әрбір үшінші адам кибербуллингтен зардап шегеді.

Жұмыстағы кибербуллингтің түрлері

Кей жағдайлар жай әзіл сияқты көрінуі мүмкін. Бірақтөмендегі белгілер кибербуллингтің нақты көріністері:

• Әдейі елемеу: маңызды чаттағы сұрақтарға жауапбермеу, файлдарды жібермеу.

• Пассивті агрессия: кемсітуі бар әзіл, жасырын мазақ.

• Шамадан тыс жүктеу: біреудің міндеттерін әдейібасқаларға артып қою.

• Беделге нұқсан келтіру: көпшілік чаттарда келемежсөздер айту, жалған сын жазу.

• Қатаң бақылау: әр 15 минут сайын есеп сұрау, "онлайнсың ба?" деп қадағалап, тексеріп отыру.

• Қорлау: ұлт, дін, отбасы туралы жеке шабуыл.

Бұл неге қауіпті?

Кибербуллинг тек жеке қызметкерге емес, тұтас компанияғазиян келтіруі мүмкін:

• Қызметкер мотивациясын жоғалтады

• Топтық жұмыс істен шығады

• Эмоциялық күйзеліс туындайды

• Компания беделі мен клиенттік сервис нашарлайды

• Мамандар жиі ауысады

Не істеу керек?

Компания үшін:

1. Корпоративті мәдениет орнату2. Психологиялық қолдау ұсыну (тренинг, коуч, психолог)3. Анонимді кері байланыс пен шағым қабылдаужүйесін құру4. Ішкі тергеу жүргізу – екі жақты тыңдау5. Агрессормен жұмыс: кеңес беру, ескерту, қажет болсажұмыстан босату6. Зардап шегушіге қолдау көрсету

Қызметкер үшін:

• Жеке шекараны белгілеп үйрену

• Дәлелдер жинау (скриншоттар, жазбалар)

• Психологқа жүгіну

• Қолдау табу: жақындармен сөйлесу, басшылықпенашық байланыс

• Өз кінәң жоқ екенін түсіну

Өзің агрессор болмас үшін:

• Эмоциямен жазбаңыз

• Сынды жеке айтыңыз

• Әріптестің артынан сөз таратпаңыз• Даулы әзілдерден аулақ болыңыз• Сыпайы қарым-қатынасты ұстаныңыз

Кибербуллинг – бұл тек интернеттегі реніш емес, ол нағызкорпоративті проблемаға айналуы мүмкін. Егер ұжымдағыбір келеңсіз жағдай ескерусіз қалса, ол бүкіл компания мәдениетіне дақ түсіруі мүмкін. Сондықтан әр ұйым мен әрқызметкердің міндеті – қауіпсіз әрі құрметке толы онлайн орта құру.

Битрикс24 CoPilot-та арнайы рөлдер бар. Олардың арасындапсихолог рөлі де қарастырылған. Оны сынап көруге болады. 

 TSARKA қолдауымен