Майкрософт жасанды интеллекттан ең көп пайда көретін мамандықтарды атады

Майкрософт жасанды интеллекттан ең көп пайда көретін мамандықтарды атады

Жұмыста жасанды интеллектті пайдалану – бүгінгі күннің шындығы, және ол біз жұмыс күндерімізді қалай өткізетінімізді өзгертіп жатыр. Жасанды интеллект құралдары тиімділікті арттыратын құралдардан шешім қабылдауды қолдайтын және шығармашылықты дамытатын құралдарға айналуда. Кейбір мамандықтарда жасанды интеллекттің рутиналық жұмыстарға енгізілуі біртіндеп әсер етсе де, Microsoft зерттеуі қай салалар жасанды интеллектті пайдалану арқылы айтарлықтай артықшылықтарға ие болғанын көрсетті.

Жасанды интеллект бұл мамандықтарды жеңілдетіп, жылдамдатып, нәтижелерін жақсартады.

Зерттеу көрсеткендей, жақсартудың дәрежесі екі негізгі факторға байланысты: адамдар орындайтын жұмыс түрі және олар пайдаланатын мәліметтердің көлемі. Көп мөлшердегі мәліметтерді өңдеумен байланысты жұмыс орындары, мысалы, клиент туралы ақпаратты талдау сияқты, жасанды интеллекттен ең көп жетілдірулер алады. Киберқауіпсіздік, өнімді дамыту, сату, техникалық қолдау, маркетинг және қоғаммен байланыс саласындағы мамандар күнделікті тапсырмаларды жеңілдету, инновациялық мүмкіндіктер ашу, қайталанатын жұмыстардың көлемін азайту және неғұрлым негізделген, тезірек шешімдер қабылдау арқылы жасанды интеллекттің артықшылықтарын көрді.

«Қазақстандық клиенттеріміз көбінесе Copilot сияқты жасанды интеллект құралдарының уақыт пен ресурстардың жетіспеушілігі жағдайында жұмыстарына қалай әсер етіп жатқанын атап өтеді. Copilot тек тапсырмаларды автоматтандырып қана қоймай, мәліметтер негізінде аналитика алуға, күрделі есептер жасауға және команда мүшелерінің күрделі әрі маңызды міндеттерді орындауға қабілетін арттыруға көмектеседі», – деп түсіндірді Microsoft CIS компаниясының директоры Сергей Лещенко.

Топ-5: киберқауіпсіздік, сату, бизнесті дамыту, маркетинг және байланыс салалары кірді.

Қазіргі замандағы киберқауіптер санының өсуі үнемі назар аударуды және жедел әрекет етуді қажет етеді. Жасанды интеллект көптеген мәліметтерді талдауға, заңдылықтарды анықтауға және мәселелерді нақты уақытта табуға көмектеседі. Бұл техникалық қолдау және киберқауіпсіздік мамандарына қауіп-қатерлерге жоспарлы және жедел жауап беруге мүмкіндік береді. Жасанды интеллект сондай-ақ қауіптерді бақылау және алғашқы инциденттерді өңдеу сияқты тапсырмаларды автоматтандырып, мамандарға күрделі зерттеулер мен шешімдерге көбірек көңіл бөлуге мүмкіндік береді.

Сату бөлімдері үшін клиенттермен берік қарым-қатынастар орнату және келісімдер жасау – табысқа жетудің негізгі факторлары. Жасанды интеллект сатуды өзгертіп, клиенттер туралы мәліметтерді жылдам талдауға және электрондық хаттарды жекелендіруге мүмкіндік береді. Бұл сарапшыларға маңызды нәрселерге назар аударуға және әлеуетті клиенттермен қарым-қатынас орнатуға көбірек уақыт бөлуге көмектеседі. Клиенттерге қызмет көрсету агенттері жасанды интеллектті қолдана отырып, қарым-қатынасты оңтайландырып, мәселелерді тиімді шешіп, клиенттердің қанағаттанушылығын арттырады. Жасанды интеллектпен жабдықталған чат-боттарды енгізген компаниялар, олар рутиналық сұраныстарды тиімді өңдеп, агенттерге күрделі істермен айналысуға мүмкіндік беретінін атап өтеді

Маркетинг және PR саласында жасанды интеллект үлкен көлемдегі мәліметтерді талдай отырып, жаңа трендтер мен мүмкіндіктерді анықтауға көмектеседі. Ол SEO трендтерін тексеру, контент дайындау, маркетингтік зерттеулер жүргізу және өнімдерді шығару жоспарын жасау сияқты тапсырмаларды жылдамдатады. Жасанды интеллект сондай-ақ белгілі бір оқиғаның БАҚ-та қалай қабылдануы мүмкін екенін бағалауға көмектесіп, уақыт үнемдейді және PR мамандарына соңғы өнімді адамдық тұрғыдан жақсарту үшін шығармашылыққа көбірек ресурстар бөлуге мүмкіндік береді.

Жасанды интеллект біздің сүйікті көмекшімізге айналуда

Жұмыс орнында жасанды интеллектті пайдалану арқылы біз тек жаңа дағдыларды ғана емес, жаңа әдеттерді де қалыптастырамыз. Microsoft пен LinkedIn бірлесіп жариялаған Work Trend Index Report есебінде соңғы жылда Generative AI қолдануы екі есе өскенін, және адамдардың үштен төрт бөлігі жұмысында жасанды интеллектті қолданатынын көрсетті. Көптеген мамандықтар Microsoft Copilot сияқты құралдар арқылы уақытты үнемдеп отыр, бұл артықшылықты 90% пайдаланушылар атап өтеді. Microsoft Copilot пайдаланушылары арасында жүргізілген зерттеу көрсеткендей, пайдаланушылар күніне 11 минут уақыт үнемдеген кезде жасанды интеллекттің құндылығын түсіне бастайды және оны қолдануға дағдыланады.

Work Trend Index Report сондай-ақ LinkedIn-де байқалған үрдісті көрсетті: әлем бойынша LinkedIn пайдаланушыларының ChatGPT және Copilot сияқты жасанды интеллект дағдыларын өз профилдеріне қосуы 142 есеге артты. Зерттеуге қатысқан жастардың жартысынан көбі жаңа технологиялар мансаптық шешімдерінде маңызды рөл атқаратынын атап өтті. Бұл жасанды интеллектке қол жеткізу және оны пайдалануды үйрену алдағы уақытта ең жақсы кадрларды тарту мен ұстап қалуда маңызды рөл атқаратынын көрсетеді.

Компаниялардың жасанды интеллект құралдарын пайдалануы қауіпсіздікті арттырады.

79% басшылар жасанды интеллекттің бизнестегі маңыздылығын мойындағанымен және олардың 66% жасанды интеллект дағдылары жоқ адамды жұмысқа алмайтынын айтса да, көптеген ұйымдарда ресми жасанды интеллект стратегиялары жоқ, бұл адамдардың өздерінің жасанды интеллект құралдарын жұмыс барысында пайдалануына алып келеді.

«Жасанды интеллект салаларды өзгертіп жатқан заманда дәстүрлі стратегиялық тәсілдер ескіріп қалуда. Жасанды интеллекттің маңыздылығын жан-жақты мойындауға қарамастан, көптеген ұйымдарда жасанды интеллект бойынша ресми стратегия жоқ, нәтижесінде қызметкерлер жеке жасанды интеллект құралдарын пайдаланады, бұл қауіпсіздікке қатер төндіреді. Жасанды интеллектті қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін компаниялар стандартталған жасанды интеллект құралдарын ұсынуы және кешенді оқыту жүргізуі қажет», – деп қорытындылады Сергей Лещенко.

Microsoft Copilot әртүрлі салаларда еңбек өнімділігін өзгертіп, кәсіпқойларға тиімдірек жұмыс істеуге және шығармашылық тапсырмаларға уақытты босатуға мүмкіндік береді. Енді Microsoft 365 үшін Copilot ірі тілдік модельдердің мүмкіндіктерін пайдаланып, Microsoft 365 деректерімен және бағдарламаларымен оңай интеграцияланады, бұл бұрын-соңды болмаған қолдау мен инновацияны қамтамасыз етеді.

TSARKA қолдауымен