«Таргет»: адамның таңдауы мен әлеуметтік желілер алгоритмінің сценарийі арасындағы таңдау

«Таргет»: адамның таңдауы мен әлеуметтік желілер алгоритмінің сценарийі арасындағы таңдау

Unico Play онлайн кинотеатры мақсатты жарнаманың болжамға айналуы және мектеп оқушыларының өмірінің траекториясын қалай өзгертетіні туралы «Таргет» сериалының ресми трейлерін ұсынды. Трейлер жобаның негізгі сауалын қояды: егер болашақ телефонда жазылып қойса, оны қайта жазу мүмкін бе?

«Таргет» жасөспірімдер драмасының динамикасын мистикалық триллердің шиеленісімен үйлестіреді: ересектер тыңдамаса, жасөспірімдер өз бетінше шешім қабылдайды және ересектер сияқты жауап береді.

Синопсис

Орта мектеп оқушысы Марк өз лентасында оқиғаларды болжайтын мақсатты жарнамалар алады. Мектептегі өрт туралы ескерту Марк пен достарын ересектер тыңдамағанкезде жылдам әрекет ететін командаға айналдырады.

Бексұлтан Казыбек, Unico Play бас продюсері: «Таргет»- бұл мистицизм мен мектеп драмасы бар жанрлық ойын ғана емес. Бұл күнделіктен гөрі лентамыз біз туралы көбірек білетін дәуірдегі ерік-жігер бостандығы туралы хикая. Біз оны алгоритмдік болжау деп атаймыз: деректер контекст жинайды, іздеулерді қалыптастырады және… күтпеген жерден біздің өмірімізді басқара бастайды. Трейлер әдейі басты назарды кейіпкерлерге - қорқынышқа, достыққа, алғашқы махаббатқа және қалаған уақыттан ерте келетін жауапкершілікке аударады. Бірінші көрсеткіштер тақырыптың ауыр және қызықты екенін растайды: тек бірінші күнгі тизер 300 мыңнан астам рет қаралды».
Данияр Болотбеков, режиссёр: «Біз күнделікті өмірге мистицизмді арнайы эффектілердің "айқайынсыз" енгіздік. Телефон лентасы біздің драмалық құралымызға айналды және біз тік видео көрушілерге таныс қарқынды әдейі таңдадық. Трейлер "бір түртумен болжау" сияқты: маусымның негізгі сұрағын жылдам, өткір және шынайы қояды - телефонда жазылған тағдырды өзгеруге бола ма?»
Михаил Сотников, Марктың рөлін сомдаушы: «Марк суперқаһарман немесе «таңдаулы» емес. Ол қорқады, ұялшақ, қызғаншақ, кейде ақымақтық жасайды. Бірақ қиын сәтте үлкендер сенбесе де әрекет етеді. Мен үшін «Таргет» таңдау бағасы туралы: сіз әрқашан уақытпен, достықпен, ата-анаңызбен қарым-қатынаста төлейсіз, бірақ бұл сізге өсудің баға жетпес тәжірибесін береді.Рөлмен жұмыс істеу барысында мен алгоритмдерге шешімдерді қаншалықты оңай беретініміз туралы көп ойладым. Трейлер мен маусымнан кейін көрермен өзіне сұрақ қойса деймін: ал менің өмірімде кім „Ок“батырмасын басады?»
Алина Ким, актриса: «TikTok – тек лүпілдер мен и трендтер» дегенді жиі естиміз. «Таргет»-те бұл кейіпкерлер ең қиын қадамдар жасайтын фон ғана - махаббаттарын мойындау, достарымен ұрысу, үлкендермен айтысу және бір-бірін құтқару. Маған сериалдың көрерменге күмәндану құқығын қалдырғаны және үнемі «шынайы өмір желі алгоритмін бұза ма?»деген интриганы ұстап тұратыны ұнайды».
Аида Құрманғалиева, актриса: «Біздің сюжет таргетқұпиясы туралы ғана емес, сонымен қатар жағдайларға қарсы тұрақты таңдау мен махаббат туралы. Айналамыздағы әлем лента жылдамдығына дейін жетсе, өзіңізбен байланысыңызды жоғалту оңай. Менің кейіпкерім алгоритмдердің алдында да, үлкендердің алдында да үндемеуді үйренеді. Ол өз жүрегін таңдағысы келеді. Бірақ махаббат үшін ең маңызды нәрседен бас тартуы керек. Ал бұл оған ең қиын таңдау болған сияқты». 

«Таргет» сериалының премьерасы Unico play платформасында 25 қыркүйекте болады.

TSARKA қолдауымен