Қазақстан «Digital Nomad Residency» пилоттық жобасын іске қосты: IT-мамандарға арналған жаңа бағдарлама

Қазақстан «Digital Nomad Residency» пилоттық жобасын іске қосты: IT-мамандарға арналған жаңа бағдарлама

Қазақстан шетелдік IT-мамандарға тұрақты тұруға рұқсат (РПП) алуды жеңілдететін «Digital Nomad Residency» пилоттық жобасын таныстырды. Бағдарлама әлемнің үздік IT-таланттарын тартуға бағытталған және Қазақстанда жұмыс істеуге, өмір сүруге қолайлы жағдай жасайды.

Бағдарлама қалай жұмыс істейді?

Қазақстанда РПП алғысы келетін шетелдік IT-мамандар екі негізгі кезеңнен өтеді:

1. Astana Hub порталында өтініш беру:

● Үміткерде ЖСН және ЭЦҚ болуы тиіс.

● Қажетті құжаттар: шетелдік паспорт, түйіндеме, портфолио, мотивациялық хат, соттылықтың жоқтығы туралы анықтама және түрлі-түсті фото.

● Құжаттарды тексергеннен кейін Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі (ЦДИАӨМ) сұранысқа ие мамандықтар тізіміне сәйкестігі туралы өтініш береді.

2. eGov.kz порталында қызметті рәсімдеу:

● Өтініш көші-қон полициясы басқармасына жіберіледі, қарастыру мерзімі – 45 күн.

● Оң шешім шыққаннан кейін мамандар Қазақстанға келіп, Халыққа қызмет көрсету орталығында (ХҚКО) рәсімдеуді аяқтай алады.

Қандай құжаттар қажет?

● Шетелдік паспорттың көшірмесі (кемінде 180 күнге жарамды);

● ЦДИАӨМ-нің өтініші;

● Соттылығының жоқтығы туралы заңдастырылған құжат;

● Толтырылған өтініш-сауалнама.

Бағдарламаны жүзеге асыруға келесі ұйымдар қатысады:

ЦДИАӨМ Мемлекеттік қызметтер комитеті, ҚР Сыртқы істер министрлігі, ҚР Ішкі істер министрлігі, ҰҚК, «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ және Astana Hub.

Қосымша ақпаратты Astana Hub сайтынан алуға болады.

TSARKA қолдауымен