Қазақстан «Digital Nomad Residency» пилоттық жобасын іске қосты: IT-мамандарға арналған жаңа бағдарлама

Қазақстан шетелдік IT-мамандарға тұрақты тұруға рұқсат (РПП) алуды жеңілдететін «Digital Nomad Residency» пилоттық жобасын таныстырды. Бағдарлама әлемнің үздік IT-таланттарын тартуға бағытталған және Қазақстанда жұмыс істеуге, өмір сүруге қолайлы жағдай жасайды.
Бағдарлама қалай жұмыс істейді?
Қазақстанда РПП алғысы келетін шетелдік IT-мамандар екі негізгі кезеңнен өтеді:
1. Astana Hub порталында өтініш беру:
● Үміткерде ЖСН және ЭЦҚ болуы тиіс.
● Қажетті құжаттар: шетелдік паспорт, түйіндеме, портфолио, мотивациялық хат, соттылықтың жоқтығы туралы анықтама және түрлі-түсті фото.
● Құжаттарды тексергеннен кейін Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі (ЦДИАӨМ) сұранысқа ие мамандықтар тізіміне сәйкестігі туралы өтініш береді.
2. eGov.kz порталында қызметті рәсімдеу:
● Өтініш көші-қон полициясы басқармасына жіберіледі, қарастыру мерзімі – 45 күн.
● Оң шешім шыққаннан кейін мамандар Қазақстанға келіп, Халыққа қызмет көрсету орталығында (ХҚКО) рәсімдеуді аяқтай алады.
Қандай құжаттар қажет?
● Шетелдік паспорттың көшірмесі (кемінде 180 күнге жарамды);
● ЦДИАӨМ-нің өтініші;
● Соттылығының жоқтығы туралы заңдастырылған құжат;
● Толтырылған өтініш-сауалнама.
Бағдарламаны жүзеге асыруға келесі ұйымдар қатысады:
ЦДИАӨМ Мемлекеттік қызметтер комитеті, ҚР Сыртқы істер министрлігі, ҚР Ішкі істер министрлігі, ҰҚК, «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ және Astana Hub.
Қосымша ақпаратты Astana Hub сайтынан алуға болады.