Кибербуллинг: жұмыстағы жасырын қауіп

Кибербуллинг: жұмыстағы жасырын қауіп

Жұмыс ұжымы тек кәсібилік пен қолдауға емес, соныменқатар қысым мен уытты қарым-қатынасқа да толы болуымүмкін. Қазіргі цифрлық заманда бұл қарым-қатынасонлайн ортада да жалғасады. Әріптестер арасындағыкекесін, дөрекі пікірлер мен қасақана елемеу – мұның бәрікибербуллинг деп аталады.

Кибербуллинг дегеніміз не

Кибербуллинг – бұл онлайн кеңістікте (мысалы, жұмысчаттарында) әріптестерге әдейі қысым көрсету, келемеждеу, қорлау. Бұл – жай әзіл емес, қызметкердің психологиялық жағдайына кері әсер ететін агрессия түрі. VK зерттеуіне сәйкес, әрбір үшінші адам кибербуллингтен зардап шегеді.

Жұмыстағы кибербуллингтің түрлері

Кей жағдайлар жай әзіл сияқты көрінуі мүмкін. Бірақ төмендегі белгілер кибербуллингтің нақты көріністері:

• Әдейі елемеу: маңызды чаттағы сұрақтарға жауапбермеу, файлдарды жібермеу.

• Пассивті агрессия: кемсітуі бар әзіл, жасырын мазақ.

• Шамадан тыс жүктеу: біреудің міндеттерін әдейі басқаларға артып қою.

• Беделге нұқсан келтіру: көпшілік чаттарда келемеж сөздер айту, жалған сын жазу.

• Қатаң бақылау: әр 15 минут сайын есеп сұрау, "онлайнсың ба?" деп қадағалап, тексеріп отыру.

• Қорлау: ұлт, дін, отбасы туралы жеке шабуыл.

Бұл неге қауіпті?

Кибербуллинг тек жеке қызметкерге емес, тұтас компанияға зиян келтіруі мүмкін:

• Қызметкер мотивациясын жоғалтады

• Топтық жұмыс істен шығады

• Эмоциялық күйзеліс туындайды

• Компания беделі мен клиенттік сервис нашарлайды

• Мамандар жиі ауысады

Не істеу керек?

Компания үшін:

1. Корпоративті мәдениет орнату

2. Психологиялық қолдау ұсыну (тренинг, коуч, психолог)

3. Анонимді кері байланыс пен шағым қабылдау жүйесін құру

4. Ішкі тергеу жүргізу – екі жақты тыңдау

5. Агрессормен жұмыс: кеңес беру, ескерту, қажет болса жұмыстан босату

6. Зардап шегушіге қолдау көрсету

Қызметкер үшін:

• Жеке шекараны белгілеп үйрену

• Дәлелдер жинау (скриншоттар, жазбалар)

• Психологқа жүгіну

• Қолдау табу: жақындармен сөйлесу, басшылықпен ашық байланыс

• Өз кінәң жоқ екенін түсіну

Өзің агрессор болмас үшін:

• Эмоциямен жазбаңыз

• Сынды жеке айтыңыз

• Әріптестің артынан сөз таратпаңыз

• Даулы әзілдерден аулақ болыңыз

• Сыпайы қарым-қатынасты ұстаныңыз

Кибербуллинг – бұл тек интернеттегі реніш емес, ол нағыз корпоративті проблемаға айналуы мүмкін. Егер ұжымдағы бір келеңсіз жағдай ескерусіз қалса, ол бүкіл компания мәдениетіне дақ түсіруі мүмкін. Сондықтан әр ұйым мен әр қызметкердің міндеті – қауіпсіз әрі құрметке толы онлайн орта құру.

Битрикс24 CoPilot-та арнайы рөлдер бар. Олардың арасында психолог рөлі де қарастырылған. Оны сынап көруге болады. 

 TSARKA қолдауымен